Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Emböröknek

2010.08.17. 10:03

szerző: Firin Edhel
Na, embörök! Az van, hogy szombaton itten hagyám ezt a viskót és átal költözöm egy kúriába. Azt hinné az embör, hogy dobozokba pakólgatni nem olyan nagy dolog. Tévednek ám, mert az. Szelektálni kell, bár nem vagyok benne biztos, hogy ez a szó mitet is jelent, de aztat csináljuk az biztos. Mi kell neki mög annak mög emannak aztán neköm semennyi nem marad. Ottan fogok majd áldogální az új kúriába benne, aztán nem leszen majd semmim. Földön aluszom, mint a régi időkben, az ebbel takarózom és s ló tejét iszom.
Na elég legyen ebből a süket dumából és térjünk a tárgyra. Igen, szombaton elmegyünk innen és utoljára hétfőn fogok ebben a házban tartózkodni. Soha többet.
Találtam értékeket a pakolás folyamán, találtam limet is meg lomot is amikkel nem tudok mit kezdeni. Edda kutya jól van, köszöni. Persze még mindig sokan azt hiszik, hogy a zenekar miatt kapta a nevét, de nem. Egyébként olyan, hogy Edda istennő nincsen, legalábbis sehol nem találtam róla semmit. Nem isteni ez a kutya, hanem mitológikus..
Kockával nagyon sokat veszekszünk és már kezd az agyamra menni, remélem hamar vége lesz ennek az időszaknak, mert jó lenne megint kedvesnek lenni és aranyosnak. Akkor szeretem magunkat.
Ma könyveket pakolok, meg az irodából kiválogatom, hogy mi kell és mi nem. Nem lesz egyszerű, de majd az én életem szerelme segít. Ő még elrakja a cuccait a szobából. Ha ezzel végeztünk és még nem ment le a nap, akkor benézek mama szobájába is egy kicsit, hátha tudok valami pakolni úgy, hogy nem kell segítség. Mindjárt jön apa, majd háromkor Anyóspajtás is befut.
Tegnap kicsit lelkem volt. Megtaláltam mamának a levelezését amit nagyapámmal folytatott. Iszonyatosan aranyos és őszinte levelek. Találtam még emlékeket, amikre én nem emlékezhetek, mert még meg sem születtem, de nekem fontosak. Elpityeregtem magam, hogy egyedűl maradtam. Jó lenne, ha még mindenki élne; anyum, nagyim, dédim, nagyapám, de már csak apukám maradt egyeneságon. Szerencsére van sok unokatesóm, meg nagynéni-bácsi, így azért nem vagyok teljesen egyke. Azt várom hogy elköltözzünk és végre mindenkit meghívhassak, nem csak én tudok menni, hanem ők is jöhetnek majd a mi birodalmunkba.

Ha van kedved te is jöhetsz, de csak ha szépen nézel és meghívlak. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr642227413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mogy 2010.08.17. 13:59:29

és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor mehetek a héten? :D
süti beállítások módosítása