Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Kocsival utazok időt

2010.02.24. 07:46

szerző: Firin Edhel
Ha minden igaz, mama lemegy Balatonra pénteken, egyedül. Mi meg maradunk itt ketten szintén egyedül. Remélem, hogy le tud majd menni, mert azért az már valami, ha ennyit tud vezetni egyhuzamban.
 
Majd májusban, ha már egyszer nekem is lesz kicsi kártyám, amivel lehet vezetni, én is lemegyek majd Balatonra, persze nem rögtön, mert még szeretnék élni pár évig. Most kb. öt ember jelentkezett első utasnak, de sajnos ennyi ember, nem fér el a kocsiban. Eddig nagyon nem akartam vezetni, de így hogy itt van előttem már a lehetőség, és majdnem frontálisan ütközöm vele, kezd megjönni a kedvem. Lehetőségek tárháza nyíl meg most előttem.
Már csak egy dolog van a jogsival kapcsolatban, amit elszeretnék mondani, és ígérem abbahagyom. Van az irodában, a Miszisz Tökéletes. Kocka hosszan írt is róla; ő az a Nő, akinek tökéletes a családja. A gyerekei gazdagok, és sikeresek. A fiának olyan felesége van, aki most csinálja a harmadik diplomáját. Az egyik unokája a legjobb történelemből az egész osztályban, mert zseni. A nagyobbik unokájának vett egy órát a szalagavatójára, és megrendelt egyet a ballagására is. Mert a két óra valakinek Jár. Ez így mind nem probléma, de ő ezekkel dicsekszik. Mindig elmondja, hogy az ő unkája a legokosabb, az ő gyereke a legsikeresebb. Kiderült, hogy e tökéletes családban is vannak hibák. A kedves unoka, akinek nem sokára már két karórája lesz, megbukott a kresz vizsgán. Ez nem érdekes annyira, de nekünk sokat jelent; már tudjuk, hogy ők is emberek.
 
Tegnap időutazáson voltam. Elmentem a kilencvenes évek csodálatos világába, ahol a Turbo rágó csak 20 forint, és mindig van benn tetoválás, vagy matrica. Vettem tíz darabot, gondoltam majd felrakom a menő tetoválásokat, és én is menő leszek. Szép ötlet volt, csak nem tudtam megvalósítani. Mert azok a fránya rajzok nem akartak a kezemre kerülni. Először vízzel csináltam, mondván, hogy így kell, aztán kiderült, hogy csak nyomni kell a kézre és oda varázsolódik, de ez se történt meg. Így szegény Én, Tatoomon nélkül maradtam. Még jó, hogy nem vagyok már hat éves, így nem sírtam el magam. Nem érte meg a pénzét, az időutazás. Ráadásul már nem húsz forint egy ilyen ízetlen csoda, hanem huszonöt; kész rablás. Nem éri meg visszamenni, mert csalódás érheti az embert, és a híres Turbo rágó sem az igazi már, talán akkor a ma már Danonino néven futó kis joghurt sem lenne olyan finom.

  

Címkék: mama gyerekkor jogsi

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr711785869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

turborago 2011.08.19. 07:01:16

Sziasztok!
Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@freemail.hu
Megvenném, átvenném őket!:)

Gábor
süti beállítások módosítása