Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

 

De sok mindenről nem írtam.

Először is itthon van az én kicsi gépem. Nagyon szép hangja van, teljesen felépült. Boldog ő is meg én is.

Voltunk ugye Balatonon. Nagyon jó volt, csak az volt a baj, hogy szinte mindig esett az eső. Néha áram se volt, gyertya pedig még kevesebb. Ettünk finom pörköltöt, amit Marci főzött, nevettünk a hülye kutyán, ki nevet a végént játszottunk. Itt még meg volt az elmélet, hogy a kékkel nem lehet nyerni, de ezt Marci megcáfolta vasárnap. Talán nem is olyan nagy baj, hogy rossz idő volt, így legalább sokat beszélgettünk és játszottunk.

Bogival voltunk színházban szombaton, nagyon nagyon nagyon jó volt. Persze akkor is eláztunk. Este Anyósnál aludtunk, mert Kocka elment bulizni, én meg félek otthon egyedűl, mama meg kótházban volt. Reggel a kutyákra keltem, kaptam kávét, bekapcsoltam a gépet, és akkor vettem észre, hogy otthon hagytam a gép töltőjét. Nagyon bolfog voltam, de elkezdtem nevelés történetet tanulni. 

Jó volt nagyon ez a hétvége, csak a péntek volt kicsit gáz.

Jöttünk haza Kockával meg az én kicsi gépemmel kocsival. Bementünk a boltba venni inni meg hamit, és halottuk, hogy nagyon dudál a HÉV (tudom, hogy nem dudál, de nem jut eszembe a szó..) A HÉV meg is állt. De jó elütöttek valakit. A gond csak az volt, hogy nekünk ugye mindeképp át kell menni a sineken. Mi hülyék pedig megnéztük, hogy ki van a HÉV alatt. Azt gondoltuk, hogy valakinek leszedte a kezét, de az emberke még él és beszélget a mentősökkel, akik akkor értek oda. Hát nem. Egy lány feküdt ott eszméletlenül. Szerintem akkor már halott volt. A HÉV kereke valahol a gerincében, és az egyik térde a fejénél. Kicsit kikadkatunk. Soha többet nem nézek meg ilyen dolgokat. Egyébként gustustalan volt, ahogy az emberek ott álltak és nézték szegény lányt, akiről itthon tudtunk meg, hogy általános iskolás volt. Még jobban kiborultunk, még ma sem merek oda nézni ahol a lány feküdt. Annyira sajnáltam őt, meg a családját. Várják haza péntek délután a lányukat, de csak a rendősrég fogja őket hívni. A HÉV vezetőt is sajnálom, hiszen véletlenül megölt egy kislányt. Nem tudom, hogy mi volt pontosan, mert nem láttuk, de akkor kezdett el iszonyatosan esni az eső, tehát lehet, hogy a lány megcsúszott, nem tudom.

Anniyra rossz lehet a szüleinek. Soha nem szeretnék ilyen helyzetbe kerülni. Innen is őszinte részvét nekik, bár nem hiszem, hogy olvassák. 

Tanulság; Soha nem menj át a HÉV előtt, ha az már becsukta az ajtókat. ÉS. Soha ne nézd meg, hogy kit ütöttek el, mert beleég a retinába a kép. 

 

Címkék: balaton én halál kocka hév marci bogi kuci anyabanya

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr972034250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása