Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

A.C. Gyermekkora

2010.07.06. 21:57

szerző: Firin Edhel
Tegnap végre eljutottunk Anyóshoz(= Nagy volt a boldogság meg minden. Beszélgettünk a költözésről, és mindenkinek vannak jó ötletei. Boginak csinálunk gardróbot, mert ha már van lehetőség rá, akkor az kell. Ma jól eláztunk, csak hogy Kockámnak megjöjjön a nyár hangulata. Tegnap egy szúnyog megcsípte az államat. Nem tudom mit képzelt magáról, de nagyon jó érzés volt megölni. Egyébként minden ember sorozatgyilkos. Mert ugye az számít sorozatgyilkosnak akinek legalább három áldozata van, három különböző időpontban. Na ha van olyan aki ezt olvassa, és még nem ölt meg három szúnyogot az elmúlt egy hétben, annak vagy nagyon nagy mázlija van, vagy szereti ha fáj és viszket.

Most épp Agatha C. önéletrajzát olvasom, és komolyan eddig ez a legjobb könyve amit olvastam. Lebilincselő, egy másik világba visz el, és úgy érzem, hogy nekem hozzá képest szegényes volt a gyermekkorom. Nekem ugyan több játékom volt, és néztem tévét, de neki nem volt ezekre szüksége, mert kitalált magának játékokat. Különböző barátai voltak a képzeletében, amit ő kivetített a valóságos világba, és köszöni nagyon jól érezte magát. Volt három vasútvonala is kertben. Nekem egy sem volt.. Talán csak nem volt rá szükségem, mert a fantáziámat kiéltem a rajzfilmekben. De azért szeretnék egy ilyen gyerekkort.   

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr932134337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyabanya44 2010.07.07. 09:21:37

Majd jól nem engedem meg, hogy mindenféle vacakot megvegyetek annak a gyereknek, és akkor ki tud bontakozni a fantáziája:)

anyabanya44 2010.07.07. 09:23:48

Az összes gyereketeknek lehet ilyen gyerekkora.Ha már neked nem volt. Mellesleg nekem sem volt sok játékom, majd mesélek róla, mivel pótoltam a tárgyi játékokat. Szerinted miért szeretek én annyira társas játékokat játszani? Legyen az bármilyen, amihez TÁRS kell?

Firin Edhel 2010.07.07. 13:54:44

Fantázia van bőven, ahogy én látom:D Csak nem így, bár lehet, hogy nekem is volt mindenféle dolgom, csak nem emlékszem rá..
Az tudom hogy minden csont dinocsont volt, és a puklik a betonon pedig T-rex fejek amik kinyomják a betont:D
süti beállítások módosítása