Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Kaptam vettem adtam

2010.07.05. 08:23

szerző: Firin Edhel

 Pénteken kaptam, adtam majd vettem. Kocka szerint nem szabad nekem ajándékot venni, mert eladom és veszek helyette másikat.

Pénteken több új információt is megtudtam; az hogy több milliót fogsz a kezedben, nem jelent semmit, nem érzel semmit, ugyan olyan mintha tíz darab 500-as lenne a kezedben..
Vannak nagyon hálás ügyfelek, akik bútort ajándékoznak az ügyvédnek, és az utolsó; nyáron a legjobb ital a jegeskávé.
Szombaton moziba mentünk volna, ha Kockának lett volna kedve, de most be van fenyítve, mert ha ezen a héten nem jön el velem, akkor elviszem az állatkertbe, amit mindennél jobban utál. Már két hete nem voltam anyabanyánál, és ez borzasztó..
teljesen bele vagyunk esve ebben a költözésben, minden nap elmegyünk a peron büfébe, iszunk kávét, és beszélgetünk, már mindent megbeszéltünk, és nagyon jó érzés, csak költöznénk már el!
Mama egyre rosszabbul van, nem tudom szegénykém meddig fog még élni. De már minden meg van szinte, a temetésére az emberek, az ajándékok, és szerintem már fel is készült rá, már amennyire fel lehet készülni a halálra.. Sajnálom őt..

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr962130073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyabanya44 2010.07.05. 08:45:31

Szombaton várlak!!!!!Nagyon. Mert nekem se volt jó, hogy kimaradt ez a két szombat! Sőt, szar volt.
süti beállítások módosítása