Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Félévfordulós depresszió

2010.04.22. 22:50

szerző: Firin Edhel
 
Tehát eljött a nagy nap, amikor is betöltötte a mi viharos kapcsolatunk a négy és fél évet. Nem mondom, hogy nagyon, de azért legondolkoztam rajta, milyen is volt ez az időszak, meg a kapcsolatunk. Eleinte minden simán ment, aztán kezdtek jönni a negatív kritikák. Nem elég jó hozzád, a másik jobb volt, csak a pénzedért szeret, meg hasonlók. Nem érdekelt minket túlságosan, de még ma is van pár ember, akik szerint én nem vagyok elég jó Kockához, a fordított eset azért nem áll fent, mert akik ezt mondták, megismerték őt, és rájöttek, hogy egy értékes ember. Van olyan is aki csak azért szeretné elhitetni Kockával, hogy én nem vagyok méltó hozzá, mert ő szeretne a helyemre kerülni. De ez a hely nem eladó.
Beszélgettünk róla, mit is kaptunk a másiktól; mindketten érettebbek lettük, ő megtanult mellettem türelmesnek lenni, én kaptam egy családot. Ezt nem tudom felülmúlni, de azért próbálkozom.
Voltunk Anyabanyánál is, beszélgettünk ittunk kávét, majd megjöttek Bogiék. Szegény Minervát kiröhögtük, de nem hiszem, hogy zavarta; szerintem csak azt vette észre, hogy vele foglalkoznak, és nagy a boldogság.
Itthon veszekedtünk egy nagyon félévforuldó alkalmából, majd kibékültünk és ettünk csirkepörköltet. .
Kocka rábeszélt, hogy menjek el pici hó patához, mert szerinte enyhe depresszióm van. Nem hiszem, hogy igaza van, de ha attól nyugodtabb a lelke, elmegyek. Persze gyógyszert akkor se szednék, ha mondaná az orvos, mert nincsen rá szükségem. Alapjáraton vagyok boldog és vidám, nem kell bogyó hozzá. 

Címkék: én depresszió minerva bogi anyabanya kokca

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr341944009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása