Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Nincs kedvem

2010.04.08. 22:52

szerző: Firin Edhel
Holnap temetés. Imádom a temetéseket, de komolyan. Mindenki szomorú, és nem lehet az embernek jókedve. Pedig szerintem a halott is jobban örülne, hogy azok az emberek, akiket szeretett boldogok és vidámak. De ezt egy temetésen nem lehet, mert csúnyán néznek rád, és néhány rokont örökre megsértesz. Szerintem nevetni kéne egy temetésen, boldognak lenni, és úgy emlékezni meg a halottról. De a temetés nem a halottról szól, hanem az itt maradt emberekről. Mindenki sajnálja magát, hogy neki rossz, hogy ez az ember meghalt. Pedig arra kéne gondolni, hogy a már halott emberrel mennyi vidám pillanatot éltünk meg. Csak pozitívan. Holnap majd megírom mennyire jól éreztem magam. 

Címkék: temetés

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr921905965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyabanya44 2010.04.09. 19:28:41

Engem majd nevetve temessetek. Ha nem úgy lesz, kísérteni fogok, és akkor hívhatjátok Melindát, hogy segítsen át a fénybe. De tényleg. Én nem akarom, hogy zokogjatok, ne sajnáljátok már magatokat, hisz én halok nem ti. Tessék örülni, hogy nekem már nem fáj semmi, hogy megyek a Nirvánába bele. Zene legyen, az én kedvenceim. Bee-Gees kizárva, azért is kísértek. Tessék rájönni, mit szeretnék hallani. Vetítsetek rólam fényképeket, mert hiú vagyok, voltam, leszek, és mesélgessétek egymásnak a hülyébbnél hülyébb sztorikat. Úgy legyen!!!
süti beállítások módosítása