Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Angyaltanfolyam

2010.02.25. 07:41

szerző: Firin Edhel
 Mint minden reggel, ma is álmosan mozgattam az egeret a gép előtt. Megnézem a leveleimet, elolvasom a híreket, ha érdekel, és felmegyek facebookra, hogy megnézzem a farmom. Két pislogás, és három tulipán leszedése között oldalra pillantottam, és megakadt a szemem, egy hirdetésen. Angyaltanfolyam. Tovább nem olvastam el, mert a piros virágok jobban érdekeltek, de elkezdtem azon agyalni, hogy mit csinálhatnak egy ilyen tanfolyamon. Angyalt képeznek belőlem, azaz elhitetik velem, hogy angyal vagyok és én hülye elhiszem, és fehér köpenybe fogok járni, vigyázok az emberekre, gyógyítok és egy gyenge pillanatomban, amikor már teljes a rózsaszín, jobban mondva fehér köd a fejem előtt, rájövök, hogy az angyalok igenis tudnak repülni. Felmászom egy fára, az se zavar, hogy a régi szánalmas, halandó énem nem tud fára mászni, és leugrom onnan; tehát repülök. Ez olyan angyali halál lenne.
Mikor e gondolatmenet végére értem, megint oldalra pillantottam, hogy elolvassam az egész hirdetést. Nem ám belőlem csinálnának angyalt, hanem megtanítanának velük kommunikálni. (Szeretnél megtanulni kommunikálni velük? Érezni a jelenlétüket? Március 21. Valami budapesti kerület..) Tehát az angyaltanfolyamon, nem leszek angyal, ahogy egy angol tanfolyamon se leszek angol. Pedig már tetszett a gondolat, hogy ostobaságomban elhiszek nekik mindent, és csak akkor jövök rá az igazságra, amikor már negyvenkét centire vagyok az aszfalttól. Beszélni meg nem szeretnék velük, mint mondanának? Maradjanak ott fent, ahová valók. (Tudjuk ám, hogy mi lesz, ha egy lejön ide. Tovább halad lefelé, és az ember elnevezi Lucifernek.)
Egyik este néztem valami nagyon érdekes műsort, egy gyógyítóról, aki láthatatlan műtéteket végzett. Volt egy nő akinek limfómája volt, és ez a nagymester ’megműtötte’. Persze nem történt semmi. Majd a második ilyen beavatkozás után magához hívta a mester a nőt, és elmondta neki, hogy a szellemek az szeretnék, ha elmenne a nyugati orvosokhoz, mert ők fognak rajta segíteni, mert neki most erre van szüksége. A beteg kapott kemot, és meggyógyult, és szentül hiszi, hogy ez azért van mert a mester aki kapcsolatban van a szellemvilágban elküldte a kórházba. (irónia kezdete) Szerintem, tényleg a szellemek mondták a mesternek, és nem azért mondta, mert nem tudott neki segíteni és ott volt egy tévés forgatócsoport. (irónia vége.)
 
Tanulság; reggel ne olvass facebook hirdetést, és késő este ne nézz tévét. 

Címkék: átverés gyógyitás angyaktanfolyam

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr341788585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündérbogyó 2010.02.25. 18:33:07

:D:D:D:D:D:D
zseniááális az iróniád.
meg az is, amiket olvasol.
süti beállítások módosítása