Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20
Tudjátok, hogy elmaradtam magammal? Összezavarodtam a hatalmas gondolat és élmény halmaztól, ami itt lebeg a fejem fölött. Nem vagyok benne biztos, miként kerültek a fejem fölé, csak az eredetüket tudom.
Talán ott kezdeném, hogy tegnap elindult a nagy visszaszámlálás; tegnap volt 10, ma van 9 nap és húsz leszek. Csodálatos. Tapsvihar. De én annyira nem akarom. Persze a mélyen tisztelt időt ez nem érdekli. Azt hiszem azért, mert nem ér rá.
Mama megkérdezte, hogy mit kérek születésnapomra. Mondtam neki, hogy Rubicon előfizetést. Jó. De azt nem kapok, mert valami nagyon szeretne adni. Csodálatos. Sok mindent szeretnék, de egyik sem olyan ajándék, ami megfelel a születésnapomra. Ez volt a problémám Kockával is. Neki se volt jó semmi, amit mondtam. Most ott tartunk, hogy fogalmam sincs, hogy mit fogok kapni. Pedig mindig kitalálom, de idén ötletem sincs. Annyit tudok, hogy műszaki cikk, és törékeny. Nem telefon, nem játékkonzol. A játékkonzolról jut eszembe; mondtam mamának, hogy kérek egy ps2-t és hozzá Guitar Hero-t persze a Metallica féle verzióval. Az meg már túl nagy ajándék. A kettő között viszont nincsen semmi, amire égetőszükségem lenne.
Nem baj. Dinától elméletileg kapok tortát. És a torta jó, a torta finom, a torta különleges.
Sikerült rábeszélnie Kockának, hogy menjek el jogsizni. Nem akarok. Valami hatalmas gát van bennem, ha erről van szó. Idegennek érzem, mintha arra kérnének, hogy utazzak fel a Holdra és építsek kártyavárat.
De már nincs vissza út. Bejelentkeztem, és ha megkapom az orvostól a papírt, akkor ma délután ötkor egy padban fogok ülni, miközben tanulom a KRESZ-t. Szurkoljatok, mert nagyon félek a dologtól. Nem a tanulástól félek, hanem attól, hogy vezetnem kell. Nem akarok..

   

Címkék: szülinap ajándék torta kresz

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr791730855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyabanya44 2010.02.05. 11:14:50

Nagyon ügyes leszel, és tök jól fogod magad érezni:) Aztán én meg baromi büszke leszek rád, és én lesek az első utasod. Legfeljebb együtt halunk:) Na jó, ez vicc volt. Rossz vicc. Tényleg ügyes leszel. Én tudom!!!!!

Rabyn 2010.02.05. 18:07:49

Ugyanmá ne parázz!
Egyébként 20 évesnek lenni jó, mondjuk én minden évemben szerettem valamit:)

A születésnapban meg az a lényeg, hogy nem tudod mit kapsz. :)

Firin Edhel 2010.02.06. 10:40:46

De parázok...:D
Nem szoktam tudni, hogy mit kapok, de Gergőnél mindig lehet tudni, mert nem bírja ki és mindig elmondja:D

tündérbogyó 2010.02.25. 18:34:07

debolondosvagy :)
boldog szülinapot, így nagyonutólag :)
süti beállítások módosítása