Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20
Na, kérem szépen. 2010 van. Minden szép és jó, csak nem esik sok hó. Voltunk szilveszterezni Anyabanyánál. Nem voltunk sokan, de kevesen se. Sokat nevettünk, játszottunk, ettünk és beszélgettünk. Éjfélkor röhögtünk, mert Kocka hülye.
Majd elmentünk sétálni Izáékkal. Persze zuhogott az eső, és jól megáztunk. De legalább jót beszélgettünk. Később Minerva kutyalány szellemet látott, amiről megállapítottuk, hogy Zámbó Jimmy szelleme az.
Elsején ettünk lencsét, átmentünk apuhoz és nem történt semmi az ég adta világon.
Szombaton ismét mentünk Anyabanyához. Hazafelé pedig majdnem gyilkos lettem. Nagyon fújt a szél, és reménykedve gondoltam a buszmegállóra, hogy ott majd kicsit el tudok bújni a természet elől, de nem tudtam. Mert néhány nagyon menő, iszonyatosan művelt és hatalmas intelligencia hányadossal rendelkező egyén szerint, vicces ha ott nincs üveg. Mert a BKV amúgy is szar és akkor ők is megtehetnek mindent. Nem gondolnak bele, hogy az üveg nem a BKV pénzén fog vissza nőni oda, hanem a szüleik pénzén. Mert állambácsi fizeti az üveget is a buszmegállókba. Nekem meg azért kell fáznom, hogy nekik legyen egy menő történetük. Köszönöm szépen.
Sebaj, ma legalább valami jó is történt. Sőt, nagyon jó! Végre megjöttek a Metallica jegyek. Nézegettem őket pár percig, majd elkezdtem visítani és ugrálni. Ugyanis most tudatosult bennem, hogy igen ott leszek májusban. Nagy boldogság ez. Megbeszéltük Kockával, hogy majd a koncerten amíg mindenki a fejét rázza, mi inkább a nyolcvanas évek stílusában fogunk táncolni, mert az vicces.
Egyénként tegnap voltunk vásárolni; nekem lett egy új gatyám, egy pulcsim meg egy táskám. Kocka pedig vett megának egy kalapot. Nagyon jól áll neki, messziről olyan, mint Van Helsing. Kár hogy nem szeretem azt a filmet.
Na igen, írok kvízt. Még csak a filmeknél tartok, de nagyon sok idő. Már van vagy 100 film kiírva és még csak 1979-nél tartok. Visszafelé haladva 1994-től. Tudom, hogy készültek utána is filmek, de az nincsen benne a nálam lévő A Film Krónikájában. Miközben írom a filmekhez az állításokat, mindig rájövök, hogy milyen kevés filmet láttam. Nem vagyok valami filmművlet.

De még van időm behozni, azt hiszem, remélem.  

Címkék: vásárlás film bkv 2010 anyabanya

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr571650467

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Navegar por este sitio 2018.02.05. 13:47:49

Sós rudak. - Bátor nyúl konyhája

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása