Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Két órás Terv

2009.12.30. 00:37

szerző: Firin Edhel

 Elérkezett a nagy nap. Mindenki izgul. Legalábbis mi ketten Kockával nagyon. Én ordibálok mamával, mert nincs meg a sütőrum. Nem akarom felhozni még a bejglit, ami szintén eltűnt valahol az éterben. Persze erről ő még nem tud, ma sem.

Hívott Anyabanya, hogy indulnak. Elindultunk mi is. A HÉV megállóban terveket szőttünk, hogyan tudnánk ezt a két órát kikerülni.
A Verzió
            Nálam volt mama hitelkártyája. Felvesszük az összes pénz, veszünk valami olcsó repülőjegyet, és egy nagyon távoli meleg országba megyünk ahol lesz, ami lesz.
 
B Verzió
            Kocka eltereli mama figyelmét, én kiveszem a táskájából a kocsi kulcsot, majd meglógunk a kocsival, és elmegyünk kis hazánk legeldugottabb zugába, ahol lesz, ami lesz
 
C Verzió
            Beugrunk a HÉV elé.
 
Mondanom sem kell, hogy egyiket sem csináltunk meg. Rendes gyerekek módjára vártuk a családot, kioktatva sétáltunk hazafelé, és imádkoztunk, hogy minden rendben menjen.
Lehet, hogy van Isten, mert minden rendben volt. Attól eltekintve, hogy Minerva megjelölte a szőnyegünket semmi baj nem történt. Senki nem büfögött, mama nem akadt ki semmin, sőt az Újságíró egyik viccén is nevetett. Mindenki mosolygott, persze mi leginkább azért, mert sok helyzetkomikumot produkáltunk egymásnak.
Kifejtettük Anyabanyáéknak, hogy semmi nem sótlan, nagyon finom. Mama ugyanis nem ismeri a só fogalmát. Majd megcsináltam a krumplit, elkezdtünk enni, és az én kedves nagyanyám, megkérdezte tőlem, hogy megsóztam-e a krumplit. Itt volt az a pillanat, amikor mindenki nézett valakire, aki szintén rá nézett, és csak kevesen múlt, hogy nem röhögött fel az egész asztal.
Vége lett a két órának, és nyugodt szívvel indultam el Kocka nagyijához. Már nem féltem én semmitől, nem izgultam, nem voltam zavarban, mert túléltem ezt a két órát.

Címkék: család én babona karácsony mama minerva anyabanya

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr201631754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása