Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Na mit? Azt nem..

2009.11.25. 22:22

szerző: Firin Edhel
Kicsit eltűntem. Tegnap beteg lettem, nem tudom pontosan, hogy mi volt a bajom, de úgy tudnám leírni, mintha a beleim Twistereztek volna. Nekem nem volt valami jó érzés, de remélem legalább ők élvezték.
Kockával kitaláltuk, hogy rakjunk ki egy puzzle-t. Eszembe is jutott, hogy van nekem lent, egy Tutanhamon halotti maszkját ábrázoló puzzlém. (Ami egyébként, nem is neki készült; igen, sok National Geographic-ot nézek.) Lemegyek, megtalálom, kinyitom a dobozt, és látok benne egy csomó dolgot, ami nem puzzle. Egy darab se volt benne. Ellenben megtaláltam a kamatozó betétkönyvemet, amit még ’96-ban csináltak nekem. Holnap el is megyek, meg nézem, mennyi pénz van benne. Találtam még taj kártyát, régi diákigazolványt, és más nagyon izgalmas dolgot. A puzzle még mindig nincs meg, de a doboza is nagyon szép. Majd ha költözünk meg lesz. Mama azt mondta, hogy ő egyszer kirakta, és nem akarta, hogy kárba vesszen, ezért külön dobozokba rakta el, egyben a részeket, csak nem tudni, hogy azok a dobozok hol vannak. Sebaj.
Szombaton megint voltunk Anyabanyánál; mézeskalácsoztunk. Jó volt nagyon. Finom is lett, és még jó dolgokat is csináltunk. Kár, hogy a uruk hai fej szétolvadt a sütőben, pedig tök jól nézett ki. Majd megcsináljuk, valahogy máshogy. Kockának holnap kihúzzák a bölcsességfogát. Már vagy egy hete nagyon fáj neki, és még egy ideig fog is neki. Szegény alig tud megenni valamit, mert nem tud rágni. De már nincsen sok hátra és azt eszik amit csak akar. Amúgy Izának holnap lesz a születés napja. Nem tudom, hogy hogyan csinálta, de 17 lesz. Basszus, amikor összejöttem Kockával, még csak 12 éves volt. Jó én meg mindjárt x-et váltok.. Mindenki öregszik?
Egyébként, az elmúlt pár napban bumerángot töltöttem, még sok van hátra, nagyon sok. Kicsit megszállott vagyok, de ha nem lennék az, akkor nem csinálnám. Ugyanis, attól tartok, hogy leszedik az oldalt, és akkor hiába töltenék, nem lenne mit.  

Címkék: egyiptom kocka iza anyabanya alsótagozat

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr611552767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündérbogyó 2009.11.29. 18:15:56

első kommentem mélyen tisztelt blogodon.
pedig naponta látogatlak, de nem akartam elrontani a Te hatásaidat.
ez a puzzledobozban régiségek abszolúte tipikus, én is mindent "biztonságba helyezek, azért, hoigy meglegyen" - aztán csodálkozom, hogy évekig nincs meg.... :D

Firin Edhel 2009.11.29. 21:43:26

@tündérbogyó: Örülök, hogy írtál. (=
Itt az a vicces, hogy nem is én raktam bele. Nem tudom ki volt, de a puzzle-t visszaadhatná:D
süti beállítások módosítása