Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20
Mama végre (?) hazajött a kórházból. Most így nincsen jól. Testileg kicsit jobban van, de szerintem most kezdi felfogni, hogy meg fog halni. Nekünk ez tegnap esett le. Végigjátszottuk az egészet a fejünkben, hogy mit kell majd csinálni. Nem lesz egyszerű. De nem is a végétől félek leginkább, hanem attól az időtől ami a vég és a most között lesz. Reméltem, hogy még kicsit csúszik a dolog, de nem. Ma kezdődött el életem talán legborzalmasabb időszaka. Nem tudom, hogyan fogom végig csinálni, mert igen ilyenkor is csak magamra tudok gondolni, mert önző vagyok. Túl gyerek vagyok én ehhez, de mamának szüksége van rám, és nincsen más választásom. Vagy megemberelem magam, vagy összeomlik minden körülöttem. Csak én ne omoljak össze. Sokáig építettem egy falat (pont ahogy Tündérbogyó, csak más okból..) leginkább a barátaim előtt, a legjobb előtt is. Ő az aki nem látja ezt a falat, még csak nem is tud róla, hogy létezik. Én vagyok az erős lány, aki mindent kibír és szinte soha nem sír. Ez általában így is van, de amikor kezdek megtörni, mint a mai nap, akkor nagyon jó lenne ha eltudnám neki mondani ezeket a dolgokat, de nem merem. Nem azért mert megalázó, mert nem az. Csak tudom mit mondana rá; Jaj én is ezt csináltam a nagyimmal három hónapig, ráment majdnem a kapcsolatom és egyébként is kibírod. Nekem ez a válasz nem elég jó. Kéne valaki aki nem szánalommal és sajnálattal néz amikor mesélek neki, csak úgy hallgat és átölel. Sok mindent kibírtam már, de úgy érzem ez lesz a legnagyobb próba az életemben. Mert itt nem csak az a baj, hogy elfogom veszíteni a nagymamámat, hanem az is, hogy alapjaiban kell megváltoztatnom saját magamat. Nem szeretném, de ha nem teszem meg akkor még nehezebb lesz mert folyton beleütköznék abba a másik falba ami mama és én köztem van. Lekell rombolnom, hogy kicsit jobban ott legyek vele. Neki is kell a támogatás, szerencsére őt mindenki meghallgatja, de talán kéne egy kis társaság is neki. Ez az amit most még nem tudok neki megadni, nem szeretek vele egy szobában lenni, mert nem ismerjük egymást és nincsenek közös témáink. Olyan mint amikor távoli rokonok jönnek látogatóba. Már annyira kétségbeestem, hogy talán imádkozni is fogok. Vagy nem. Majd este kiderül.  

Címkék: én depresszió mama divat depresszió

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr511981193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyabanya44 2010.05.07. 23:27:32

Nem tudom, hogy tudnék neked erőt adni. Pedig kell. Mert ha tetszik, ha ne fel fogsz nőni:( De próbálj meg arra gondolni, hogy ez az egész, egy előszoba. A felnőtt életé. Mert az nem könnyű.Ahhoz, hogy később felelősségteljes anya légy, bizony fel kell nőni. Értékeld ezt a helyzetet így. Könnyebb lesz elviselni. Remélem. Szeretlek, melletted leszek, ha kell.
Anyós
süti beállítások módosítása