Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Előitélet a kisboltban

2010.04.27. 08:05

szerző: Firin Edhel
Tegnap reggel bementem a pirinyóba. Kedves kisbolt a HÉV-megállóval szemben, ahol mindig változik a berendezés. Odamentem a pulthoz és jó szokásomhoz híven kértem egy kék vicerojt. A bolt másikfelében volt egy férfi, olyan ötven-hatvan éves lehetett. Rám nézett és elkezdett felháborodva beszélgetni az ismerősével, hogy ezek a 6.-7. osztályosok kora hajnalban bejönnek cigit venni. Nincsenek 13 évesek és már cigiznek. A pultos mosolygott, mert ő tudta, hogy már régen elmúltam tizenhárom. Mielőtt még kifizettem a cigit, feltűnően oda adtam a személyimet a pultosnak, közben pedig elmondtam neki, hogy azért mert valaki alacsony még nem általános iskolás és lehetséges, hogy 148cm magasan valaki húsz éves. A férfi csúnyán nézett, mert azt hitte azaz azt szerette volna ha tényleg tizenhárom vagyok. Nem jött össze. Tudnám, hogy az emberek miért csak a nem létező magasságomat nézik, ahelyett hogy megnéznék az arcomat, amin látszik, hogy legalább tizenöt vagyok.

Meggyőződésem, hogy amikor terhes leszek vagy már két gyerekem lesz is kiskorúnak fognak nézni. Majd az öreg nénik ott fognak pampogni, hogy tizenhat éves és már terhes. Én meg majd mosolygok, és magamban elmondok egy imát a lelki szegényekért, meg a gyorsan előítéleteket gyártó emberekért. Ámen.  

Címkék: én cigi kiskorú

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr341954666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása