Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20
 Tegnap elfelejtettem, hogy hőn szeretett Kurt Cobainom halálának évfordulója volt. Nem is gondoltam volna, hogy valaha elfelejtem, de megesik az ilyen, ha az ember öregszik.
Ma majdnem katasztrófa turista lettem, de mivel nem történt katasztrófa nem sikerült. De azért egy fehér suzukis nekiment az előttünk lévő villanypóznának, aminek a beton talapzata szépen el is tört, keresztbe. Fel is hívtam az elműt, hogy majd esetleg küldjenek ki valakit, mert nem szeretném, ha egy nagyobb vihar közepette azt venném észre, hogy az ablakom helyén egy fadarab van.
Most ugye keresünk az irodába könyvelőt, és nagyon sok önéletrajzot kapunk. Vannak nagyon vicces fazonok. Sokan tök felesleges dolgokat írnak bele, és nem mindenki tudja, hogy milyen fénykép illik egy önéletrajzba. De sebaj, legalább jelentkeznek, nekünk meg lehetőségünk lesz kiválasztani a legmegfelelőbbet. Nekünk. Nekem semmi közöm hozzá, nem is tudom miért így írom. Bár elméletileg ott dolgozom, csak soha nem vagyok bent. Nem baj.
Ma nagyon kreatív hangulatomban voltam. Kezdtem unni a képeket a falon, így felraktam pár újat, és leszedtem pár régit. Rajzoltam egy tök aranyos tevét, aminek zebra csíkjai vannak. Jól néz ki. Akartam Kockának vonatot rajzolni, de nem találtam olyan képet, ami tetszett volna, vagy nagyon bonyolult volt, vagy nagyon gyerekes. Nem baj, majd megpróbálom szabadkézzel, bár nem vagyok valami jól vonat rajzolásban. Még lehetek. Egyébként vettem ilyen gyurma ragasztót azt hiszem ez a neve, és most ezekkel raktam fel képeket. Sajnos ez sem tartja meg a montázsomat, amit csináltam. Szegényt soha nem fogom tudni kirakni a falra. Ő is bekerült, megint a ’majd ha elköltözünk’ kategóriába.
Holnap felrajzolom Chuck Norrist a falra, majd jól megvéd minket a betörőktől. 

Címkék: norris rajz vonat fal

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr761899857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása