Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Luke, én vagyok az apád

2010.03.24. 10:01

szerző: Firin Edhel
 Most fejeztük be a gyors rendrakást, mert azt hittük, hogy jönnek házat nézni. Most már biztosan tudom, hogy hinni a templomban kell, mert a világi világban fél órával az esemény előtt is képesek lemondani az emberek a dolgokat. Így jártunk, de legalább majdnem rend van. Most kosz sincs, mert pénteken kitakarítottam. Mintha normális szobában lennénk, és nem abban, mint eddig. Sajnos ez még mindig az én szobám, minden tele van az én cuccaimmal, és szegény Kockának alig van helye. Ki tudnék pakolni, hogy legyen neki helye, de úgy voltunk vele, hogy úgy is költözünk, nem kell annyira berendezkedni. De nem megyünk sehova. Mama mindig mondja, hogy majd nézünk házat, de ez még nem történt meg. Itt ragadunk életünk végéig. Azt hiszem, ki fogok pakolni a szobából, már ami az én dolgaimat illeti, mert Kocka cuccai még mindig szatyrokban vannak a ház, különböző pontjain. Igaz a szobánkban a legtöbb helyet a könyvek foglalják, meg az asztalok, de én még magaménak tudhatok három sarkot is. Egyikben vannak a gyűjteményeim, csecsebecséim és minden, amit ez elmúlt 20 évben alkottam. A másik sarokban van az emlékládám, amiben színházjegyektől kezdve iskolai levelezéseken át a fényképekig minden van. Az utolsó sarkomat, pedig az imádott plüss állataim foglalják el. Kell nekik a hely. Pedig nem is az össze van fenn. Nem férünk el ebbe a hatalmas szobába, azért ez szánalmas. Nekem a nappali hiányzik nagyon, ahova majd megvehetjük a hatalmas vásznat egy kivetítővel egyetemben, ahol film maratonokat fogunk tartani.
Tegnap néztünk a televíziókészülékben a XXI: század című műsort. A Csillagok Háborúja volt a téma. Jól lehúzták az egészet, és a végén elmondták, hogy csak azoknak van szükségük ilyen mesére, akik nem állnak két lábon a földön. Tehát a normális felnőtt embereknek nem tetszhet semmi féle kaland vagy fantasy film. Szerintük ma már nem hőstett felrobbantani a Halálcsillagot. Mert ma már terrorista cselekmény lenne. Szerintem ez nem így van. Mert a Jó és a Rossz harca mindig is filmek, könyvek témája volt, és örökké az fog maradni. Mindig épp az a jó vagy legalábbis a szimpatikus, akinek a szemszögéből mutatják be a történetet. Itt a Sötét Oldal volt a gonosz. El is pusztult, legalábbis a nagy része. Nem szeretem, amikor megmagyarázzák, hogy ez mit jelent; hogy ez most milyen történelmi esemény, vagy mai politikai helyzet átírása. Én nem egy hasonlatot vagy párhuzamot szeretnék nézni a tévében, moziban, számítógépen, hanem egy filmet, ami külön alkotás, egy külön világ, még akkor is, ha az írója koppintott a mi világunkból, hogy megteremthesse a sajátját. Nekem elég, hogy vannak birodalmi rohamosztagosok, akik közül az egyik beveri a fejét az ajtófélfába. Nekem elég, hogy Gandalf azt mondja, hogy fussatok bolondok. Nekem elég, hogy Indiana Jones mindig elhagyja a kalapját, de az mindig megkerül. Nem érdekelne, ha lenne írásos bizonyíték arra, hogy Nagy Sándor egyik testőre szintén beverte a fejét az ajtófélfába, vagy egy krónikában leírták volna, hogy Hannibal egyik katonája feláldozva magát azt kiáltotta a többieknek, hogy fussatok bolondok, miközben leesett egy szikláról, az pedig végképp nem hatna meg, hogy köztudott tény lenne, hogy Napóleon folyton elhagyta a kalapját, de azt mindig visszafújta hozzá a szél. 

Címkék: költözés star wars szoba kocka mama

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr661864496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása