Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Idus és minden hét

2010.03.15. 22:25

szerző: Firin Edhel
Idén is elérkezett március idusa. Régi kedvenc ünnep a mai nap. Eltelt százhatvankét év és még mindig büszke a magyar nép. Csak ez nem mindig látszik. Mert néhányan akik a politikában jártasak, helyesnek vélik kisajátítani a magyar ünnepi jelképeket, mint például a kokárdát. Ma szerettem volna kokárdát venni, itt Buda külvárosában. Nem sikerült. Nem csak nem volt sehol kokárda, de még hülyének is néztek, és beszóltak, hogy miért venném én fel, ezért az országért. Nem az országért veszem fel, és végképp nem egy pártért, csak mert magyar vagyok, és anno emberek harcoltak a szabadságukért. Itt a fene nagy szabadság, csak nem tudunk vele mit kezdeni. Szerencsétlen Petőfi pedig forog a sírjába, már ha van neki. Szégyen, hogy én érzem magam szarul, hogy kokárdát szeretnék venni. 
Szombaton megint voltunk Anyabanyánál, ahogy szoktunk. De ma jött az én édesapám is. Volt egy kis ijedtség, persze korántsem akkora, mint amikor a karácsonyi pofavizit volt. Szerencsére a hangulat hamar feloldódott, és mindenki jól érezte magát. Apu azt mondta, hogy meglepően gyorsan telt az idő. Ez így van. Átmegyünk olyan kettő körül és egy óra múlva azt vesszük észre, hogy már kilenc van. Nem kizárt, hogy abban a lakásban valami féreglyuk van, ami elszívja az időt. Majd legközelebb megnézem.
Mindent összevetve egy jó hét van mögöttem, bár ma hétfő van, de én vasárnapnak érzem. Holnap megyek kreszre, és nem tudok semmit. Megfogok bukni, de majd mosolygok, és igyekszem nem szarul érezni magamat. 

 

Címkék: szombat március kresz apu anyabanya

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr761842599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása