Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Elefántokkal Álmodok

2009.12.15. 23:25

szerző: Firin Edhel

Azt hiszem, hogy szeretek álmodni. Néha olyan irreális dolgokat tud kihozni az agyam legmélyebb bugyrából, hogy magam is meglepődök rajta. A múltkor a következő kis film játszódott le a fejemben;
Lementem a pincébe, ahol egy hatalmas sportuszoda fogadott. Úgy nézett ki, mint a Komjádi uszoda, amikor négy éves koromban jártam oda. A medence fölé hajoltam, és hirtelen úgy ahogy voltam, ruhástól bele ugrottam. Úsztam egy keveset, majd kijöttem, de akkor már csak a melltartóm, és a gatyám volt rajtam. A melltartóm alatt pedig a zoknijaim, mondván, hogy ne a lábamon legyenek vizesek.
Fiú lettem, és az uszoda képe is megváltozott. Már a régen ismerős helység volt körülöttem, hanem egy hatalmas bevásárlóközpont. A sorok között volt a medence, és a piros lebegő vonal helyett, élelmiszerekkel és vegyi árukkal megpakolt polcok voltak. Úsztam tovább, immáron melltartó nélkül, hiszen a fiúk nem hordanak olyat. A zoknimról nem tudok. Nem tudtam végig lubickolni a soron, mert egy nagy blokád volt előttem. Én csináltam, hogy egy haveromnak ne kelljen végig úsznia a hosszt.
Helyszínváltás. Már egy piacon vagyok, aminek a falai jégből vannak, mintha egy gleccser közepébe lett volna a piac. Futok végig a sorok között, ismét magam vagyok. Az egyik pultnál meglátom a Hetedik Mennyország két szereplőjét; a két kicsit. Nem értem, hogy a tiszteletes hogyan hagyhatta őket egyedül. Senki nem volt velük, még Pajkos sem. Kiértem a jeges helységből, és az állatkertben találtam magam. Ott volt Kocka a barátaival. Régóta beszélgettek, én már nagyon menni akartam. Amikor végre elindultunk akkor az előttünk lévő kifutóra kijött három elefánt. Ormányukat felemelve a rácshoz mentek, és énekelni kezdtek. Félelmetes hangjuk volt. Hallani lehetett, hogy nem ember énekel. Majmok is voltak, szabadon ugráltak egyik fáról a másikra. Majd a legnagyobb elefánt nekirontott a rácsnak, pont ott ahol mi álltuk; mi megijedtük, felsikoltottam.. Megszólalt az ébresztőm, így nem tudtam meg, hogy mi a vége a történetnek.
A konyhába amikor már kezdtem összerakni magamban az álmom, rájöttem, hogy ez egy hatalmas marhaság. Ilyenkor örülök, hogy nem ismerem teljesen az agyamat.  

Címkék: én álom uszoda medence értelem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr901601106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása