Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20
Van egy ingatlanos, van egy ház, amiben laknak, és vannak ugye a lakók. Bejön az ingatlanos, körülnéz, bemegy egy szobába, és elmondja, hogy ilyenkor rendet kell csinálni, mert ők fényképeznek, és ha sok személyes tárgy van kint úgy nem tudja a vevő elképzelni majd, hogy milyennek is szeretné berendezni a házat. Érdekes lenne, először is ki kéne pakolni szinte mindent a szobámból, a képeket le kéne szedni a falról, és a falat is le kéne festeni, mert tele van idézetekkel, és rajzokkal. Az ablakon pedig festék van. Sőt a kapunkon, még névtábla is van, így szegény vevő nem tudja elképzelni, hogy ez a ház egyszer majd az ő tulajdonát fogja képezni. Nem pakoltam ki semmit, a falakat nem festettem le, mert még itt lakom, és ez a szobám, nem csak az én szobám, hanem Kockáé is. A vevők amúgy nem szóltak érte, de a szoba úgy lett bemutatva, hogy: és itt van a gyerekszoba. Gyerekszoba? Ez most komoly? Így fog kinézni a lakásunk is majd, akkor az, gyereklakás lesz? Nem baj, nem lett apokalipszis, de legalább az egyik gyereknek tetszett valamelyik Beatles könyv. Ott a pont. De nem baj, ha majd elköltözünk, nem rendezkedünk be, mert majd x év múlva úgyis eladjuk a házat. Nem lesznek képek, se rajzok és a könyveket se pakoljuk ki a dobozokból; túl személyesek.
Nem azért veszek meg egy házat, mert tetszik a berendezés, hanem mert maga a ház tetszik. Ennyi erővel, csak olyan házat vennék meg, aminek a hálószoba fala vörös. Nagyon nem volt szimpatikus ez az ingatlanos. Remélem, hogy nem ő adja el a házat. Bár azért a családnak sok sikert kívánok, mert ők csak szimplán furcsák voltak, de nem a jó értelemben.

Tegnap egész érdekes napunk volt. Előző este itt aludt Dinka, akivel nagyon jól szórakoztunk. Csináltunk zenei kvízt. Mindhárman beraktunk pár számot, és ki kellett találni, hogy ki az előadó. Megsúgom, hogy én nyertem. Persze, csak azért mert Kocka is meg Dinka is rakott be olyan zenéket, amiket csak én ismertem. Helyettem csaltak, az én javamra. Tegnap, elmentünk mekibe, mert Dinkának volt ilyen akciós kuponja, jól bekajáltunk. Kocka reggel vérvételen volt, hogy kiderüljön, hogy ő is kripli-e vagy sem. Kb. egy hónap és megtudjuk. Délután aludtunk egy keveset, majd átjött Izs. Mindketten boldog névnapot kívántunk egymásnak, ha már ugyanaz a nevünk. Ők ittak sört, én meg ettem gumicukrot. Néztünk vicces Youtube videókat, és beszélgettünk. Megbeszéltük, hogy Izsnek van új barátja, és jókat nevettünk azon, hogy Kocka lehet, hogy majd soha többet nem ihat sört. Ugyanis 5% esély van rá, hogy nem lisztérzékeny; a sörben pedig van glutén. Remélem azért, hogy ő nem beteg, nem úgy, mint Kripli, és Iza. Igaz, hogy amióta Kripli nem eszik ugye glutént, azóta annyira jól néz ki. Már nem annyira vékony, mint ahogyan most Kocka, hanem szép nőies. Izát nem kell félteni, ő mindig is ilyen szép nőies volt, és ezután sem lesz más. Majd Kocka is meghízik végre egy kicsit, és akkor még több nő fog utána koslatni. De jó lesz.. -.-
 
Amúgy már nem érdekel, mert tudom, hogy ő engem szeret, mert az előbb mondta. Meg érzem meg minden. Meg minden, háh zabhegyezünk. 

Címkék: család szoba apokalipszis kocka szeretet rend ingatlanos iza mázlista kripli izs házeladás

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr991524295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabyn 2009.11.15. 16:25:49

Ha mégis ő is ilyen kripli lenne akkor se fogjátok fel betegsének.
Ez inkább állapot.

Firin Edhel 2009.11.15. 18:42:22

@Rabyn: Igazad van, mert biztos nehéz lesz neki, ha kiderül, de te is megoldottad az életed így, neki is sikerülni fog, ráadásul neki majd te már tudsz segiteni. mit ehet mit nem, hogyan kell kenyeret sütni, bár van egy tippem, hogy azt én fogom csinálni:D
süti beállítások módosítása