Maszkabál

Kezdetben volt az Univerzum teremtése. Ez sokak rosszallását kiváltotta, s elterjedt vélemény szerint nem tartozott a legjobb húzások közé.

Mikor is..

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • turborago: Sziasztok! Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@fre... (2011.08.19. 07:01) Kocsival utazok időt
  • geod70: Már két hónapja keresem a blogodat. Augusztus óta nem olvastam Tőled semmit. Örülök, hogy megtalál... (2010.10.22. 17:54) :)
  • mogy: OBI-ban lehet kapni sitteszsákot. Elég strapabíró, könyveket is elbírja, és nem túl drága. És mive... (2010.08.18. 11:05) huezmekkorajócímlenne
  • mogy: és ha segíteni mennék pakolni, dobozokat cipelni, ruhákat hajtogatni, könyveket adogatni? akkor me... (2010.08.17. 13:59) Emböröknek
  • Firin Edhel: @Rabyn: Perpill én is valahogy így vagyok, remélem így is marad. Segíteni majd jövőhéten kéne, akk... (2010.08.05. 13:38) Depresszió elleni kutya
  • Utolsó 20

Mintha fekete lenne minden

2009.12.06. 18:16

szerző: Firin Edhel
Az élet, amit eddig annak hittem el fog tűnni. Elmegy innen jó messzire. Nem néz vissza és a gondolatát is elfelejtem majd. Az élet is belefáradt a mindennapi forgolódásba. Megunta a folyamatot, ami összeköti a reggelt az estével. Érzem, hogy elvesztettem a bennem lévő lelkesedést. Nem számít már semmi, nem érdekelnek már a gondolatok, és a szép tárgyak körülöttem. Minden itt van. Egy kancsó szörp, két bögre, sok ecset, képek az asztalon, három kötet Gyűrűk Ura, teli szemetes, teli hamutál, üres cigis doboz, eltört hajpánt, és egy olyan gitár, ami idősebb nálam. Én nem használom, senki sem használja, mert senki sem használhatja. Olyan, mint a tiltott gyümölcs. Itt van, hogy az ember nézze, és gyönyörködjön benne, de nem érhet hozzá, mert ennek a gitárnak lelke van. Van itt még kendő a karnison, ezernyi tele írt lap, és füzet. Mindent elraktam amit valaha is fontosnak tartottam. Vigyáztam rájuk, mintha bennük lenne az életem. Most jöttem rá, hogy ténylegesen bennük van az életem, és ha elveszíteném őket, nem csak pár papír tűnne el, hanem az élettel szemben is vesztenék. Mert míg megvannak a leírt, és megrajzolt gondolataim addig én vagyok aki uralkodik az életemen, mert van egy biztos pontom, ami soha nem hagy ott. Gyűjtögetek, és a minden tárgynak lelket adok azáltal, hogy kötődöm hozzájuk. Szeretek borlátó lenni, de már nem tudok annyira magamba fordulni, mint régebben. Olyankor elég volt, egy gondolat és a totális csönd. Ma már sokat kell érte tennem. Egyre nehezebben tudok kiszakadni a saját világomból, hogy utána egy olyan világbomba mehessek, ahova még senkit sem hívtam meg. Mindenki csak képekről ismeri, s látja, hogy itt tényleg nincsen hely, csak az én számomra. De már nekem is nehéz oda jutnom, pedig onnan merítem minden erőmet, és minden világmegváltó ötletemet. Nem akarom elveszíteni ezért most kétségbeesett kísérleteket teszek annak érdekében, hogy könnyebbé tegyem az utazásomat. Rájöttem a megoldásra, legalábbis ideiglenesen működik, nem tart olyan sokig, mint azt szeretném, de talán már nincs is annyira szükségem rá, mint régebben. Ezer hála ezért a metlika tagjainak, akik hiába zenélnek együtt több mint húsz éve, néhányan még mindig nem tudják leírni a nevüket.
 
Olyan mintha vége lenne ugye? De nem lehet így vége, hiszen nem írtam semmiről. Csak magamat adtam; mindent összehordtam, hogy ráfoghassam, hogy ez bizony valami. Pedig semmi az egész, nem fejtettem meg titkos kódokat, és nem fedeztem fel a szekrényemben élő mumust sem.
 
Megbocsátható-e ha nem az vagyok, aki mindig lenni akartam, akinek évekkel ezelőtt hittem magam? Nem mástól várok megbocsájtást, hanem magamtól. Abban sem vagyok biztos, hogy rossz-e az, hogy más lettem, mint aminek szántam magam. Olyan maradtam, mint régen, de máshogy lélegzem, máshogy jönnek sorba a gondolataim, de még mindig álmodozom. Nem sok maradt meg belőlem, amit régen fontosnak tartottam, de a vágy, hogy bizonyítsak, és szárnyaljak itt rekedt bennem. Elküldeném, ha tudnám, de ő ragaszkodik hozzám.
 
Mindennek ellenére, hogy csalódtam magamban, mégis valamilyen formán büszke is vagyok, mert ha nem is az lesz az utam, amire vágytam, úgy érzem; egy szebb dolog előtt vagyok, amiben jobban meg tudom mutatni, hogy milyen lelket nővesztettem az eltelt évek folyamán.
 
Egyszer majd megunom az önkifejezést, de addig is még dobálok néhány páratlanul rossz humorról árulkodó mondatot.

 

 

Címkék: én metallica

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maszkabal.blog.hu/api/trackback/id/tr831578430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EtoN (törölt) 2009.12.06. 19:57:35

tök elgondolkodtató amit írtál. látom mindenkinek megvannak a maga dilemmái, hogy jó lesz e ez így, vagy sem. bár sztem ez egy olyan dolog, amin nem lehet változtatni, mármint hogy lehet, de ami egy ember személyiségét adja azt nem igazán csak maga alakítgatja, hanem főleg a környezet. ilyenné formált az élet, az ember legfeljebb csak tökéletesítgetheti, gyúrhatja, de az anyagával nem tud mit csinálni. Próbáld meg úgy felfogni h így kellett lennie, néha beválnak ezek a buddhista dolgok :) érdekes katalizátort választottál az utazásodhoz. vannak olyan dolgok, amitől annyi ihleted lenne, amennyit már nem is szeretnél. ezt ne ajánlásnak vedd, mert nem szívesen ajánlok ilyeneket, sőt inkább vedd úgy hogy nem is mondtam semmit :)

tündérbogyó 2009.12.07. 14:09:42

óóó, drága, látom, Te is kezded a meghasonlást (olás, ulás, mindegy)

szóval, tudom, hogy ez nem ér sokat, de én is tanúsítom, hogy TÉNYLEG nem lehet így vége.
nem tudom, nem ismertelek régen, de aki most vagy, az teljesen jó... (írni legalábbis tud...) :D

Firin Edhel 2009.12.07. 16:12:33

@EtoN: Nem annyira dilemma ez, inkább csak egy fél másodperces gondolat menet.
Nekem megfelel a metlika és néhány filmzene ami a szivemhez nőtt.

@tündérbogyó: nem sokat hagytál ki, elhiheted. Köszönöm szépen amúgy, de úgy érzem, hogy lehetek jobb is.
süti beállítások módosítása